Alla inlägg den 23 januari 2011

Av missmolli - 23 januari 2011 19:49

vet fortfarande inte hur den hamnat där ha ha ha. Dottis hade sovit över hos Mormor och Morfar och när jag kom dit idag så väntade den överraskningen. Vi skrattde så vi höll på och dö när vi hittade den.


Har för övrigt känt mig lite deppig och totalt uttråkad på senaste, så trött på slaskvinter och förkylningar mm. Idag tror jag att jag hittade lösningen till mitt dåliga humör. Det visar sig, när jag tänker efter, att jag inte har varit utomhus speciellt mycket den senaste veckan vilket jag annars brukar vara. Idag blev det promenad och parklek och jag känner mig genast gladare. Dottis och jag besökte centrum och tog en fika med ett par kompisar. Tony Irvings dansskola var där och dansa och gjorde lite reklam. Efter de hade dansat färdigt gick dottis och hennes kompis fram och visade några moves ha ha ha. Det var så gulligt så vi apploderade järnet och småttingarna såg helnöjda ut .



Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards