Alla inlägg den 4 januari 2011

Av missmolli - 4 januari 2011 20:45

Nytt år och nya mål...


Stötta och hoppas att min kära Mor blir fri från sin cancer som hon fått i munnen.


Åka på minst en resa utomlands med dottis. Ett krav är att det måste finnas en pool som vi kan bada i mest hela tiden   .


En lång sommarledighet.


Det kommer mera...

Av missmolli - 4 januari 2011 20:28

Äntligen sover dottis!!! Det har varit en sådan där dag när hon varken velat sova vid lunch eller nu på kvällen. Dagen har annars varit trevlig, promenad med kusin och hennes son ute i snön, gunga och fika i centrum. Det blev en promenad på eftermiddagen också. Jag älskar verkligen att vara ute nu i snön nu när jag inhandlat ett par varma täckbyxor   . Det är helt klart mitt bästa köp på mellandagsrean. Nu blir det en kopp te i soffan med julklappsboken Paganinikontraktet. Imorgon åker jag på Cinderellakryss, så det gäller att vila upp sig ikväll.

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards