Alla inlägg den 17 januari 2011

Av missmolli - 17 januari 2011 13:51

Jag har varit sjuk sen i onsdags kväll förra veckan!!! när ska detta ta slut? Tänkte i mitt stilla sinne att jag skulle vara ok i lördags men inte, jag fick ännu ondare i halsen än tidigare  . Igår låg jag hemma och kurerade mig medans dottis var hemma hos Mormor och Morfar. När hon kom hem så hade hon feber och snörvlade stackarn. Inatt sov hon hela natten, vilket i sig är positivt, det måste dock bero på att hon är sjuk. Efter ett par dagar inomhus börjar jag känna mig lite lätt uttråkad, som tur är har jag haft en bra bok att läsa (Alfahannen). Jag får nog ta mig en tur till Ica och köpa en till pocket att fördriva tiden med.


För att pigga upp mig lite sitter jag och kollar in lite resor på nätet  .         I höst ska vi eventuellt åka på charter med släkten. Sol, pool och bad för mig och dottis kan bli härligt.

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards