Alla inlägg under februari 2011

Av missmolli - 11 februari 2011 18:00

Vilken crazy vecka!!! Har haft fullt upp och tiden har flygit iväg. I tisdags var en kompis över på fika, skagenmackor och sen chokladtårta, snacka livet mm. Onsdagkvällen hade jag pizzakväll för mina mammakompisar, fullt ös medvetslös. Väldigt roligt och speciellt för barnen. När alla gått hem hoppade jag och dottis i säng halv nio, var helt slut.


Nu är det fredag och jag och dottis är lediga t.o.m måndag  , så härligt. Ikväll blir det middag på söder med kusinen  .

Av missmolli - 6 februari 2011 16:13

Igår var jag ut och åt middag med en kompis på söder, så trevligt.


Menyn  

Jordärtsskockssoppa med pamaskinka och gruyertaost

Ankleverterrine på brioche med protvinsgele

Anka á la orange

Kaffe, tryffel och avec


Det blev en kul kväll och vi hade mycket att snacka igen. Samtalet kretsade kring skvaller, vänner, diverse frågor kring de manliga individerna i våra liv ha ha ha. Min kompis har träffat en kille som har två barn och den konstallationen verkar inte vara riktigt friktionsfri ha ha ha. Jag själv har ju varit i den sitsen förut och kände igen mig i mycket av vad hon berättade. Vi konstaterade att gemensam semester med partner och bonusbarn kan vara underbara och asjobbiga ha ha ha. Ibland drabbas man av en total egotripp och vill ha sin älskling för sig själv vilket då inte funkar. Ja det blev en kväll med mycket garv!


Har precis kommit hem från en långpromenad längs Märlarens strand med Dottis och Morfar. Så härligt att promenera i solen. Vi stannade till på 4h och tittade på kaniner, hästar, kor och höns, mycket poppis. Vi skulle äta lunch på ett ställe men det var så lång kö så vi köpte med oss pålägg och baugette hem och gjorde goda mackor istället.


Har fått två lägenhetserbjudanden på finfina nyproducerade lägenheter som jag går och drömmer om. Älskar min lägenhet som jag har nu men...

Av missmolli - 5 februari 2011 09:57

Nu har dottis tittat på kort på semesterparadiset vi ska åka till i september, hon diggar redan poolen  . Idag skulle vi pooltränat lite och gått och badat med kusinen och hennes son men tyvärr var han lite krasslig. Nu är planerna ändrade och det blir fika istället  .

Av missmolli - 1 februari 2011 22:08

Nu har jag bokat en resa i höst till mig och dottis!!! I september ligger vi och pressar på Mallis och svalkar oss i havet/poolen. Härligt att ha något att se fram emot och inte nog med det, det är sommar innan också  .

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards