Alla inlägg under mars 2011

Av missmolli - 23 mars 2011 09:19

Trodde att jag hade klarat livhanken från kräkan trots att folk fallit som käglor runit i kring mig i sjukdomen men antagligen inte. Mådde väldigt illa igår på jobbet, sådär så att det står en upp i halsen. Fixade dagen men skippade mötet på kvällen och gick hem och lade mig istället. Låg sedan i soffan och snusa till 22, tittade på House mm. Bytte sen läge och förflyttade mig  till sängen och sov sköna åtta timmar.

I morse vaknade jag och mådde fortfarande kymigt så jag är hemma idag. Dottis sov över hos Morfar och Mormor igår och är redan lämnad på förskolan  . Så skönt och lägligt att dottis var hos dem så jag kan vila. Nu blir det kaffetestet, har inte tagit en kopp sen igår morse   och som relativt storkonsument saknar jag mina dagliga koppar.

Av missmolli - 21 mars 2011 20:46

Hade en mysig morgon med god frukost en stund för mig själv innan dottis vaknade och fick mysfrulle hon med. Jobbet gick som en dans och vips var klockan tre och jag slutade för dagen. Hämta dottis på förskolan och hem till moster och fika och snacka lite. Hon hade precis varit utomlands så det var kul och höra lite om sol, bad och god mat. På vägen hem fick vi ta en sväng förbi rutchkanan och ta ett par åk  .

Nu ärdet soffan som gäller och en kopp te.

Av missmolli - 20 mars 2011 17:01

Det måste vara sant för nu är vi så trötta på vinter och slask. Idag har jag och dottis promenerat i Årstaviken tillsammans med ett par kompisar. Innan dess var vi i Drakenbergsparken och lekte och fikade, det fanns mycket roligt att göra där. Det har varit en toppendag helt enkelt. Nu står köttfärssåsen och puttrar på spisen och resten av kvällen blir det söndagsmys.

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards