Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Äntligen helg!

Av missmolli - 21 augusti 2010 11:01

Nu har det gått två arbetsveckor sen jag började jobba på mitt nya jobb på en förskola. Kul och lite crazy kan jag säga! Min nya rutin har blivit att jag somnar på soffan vid ca: 21   . Fullt ös hela dagarna gör att jag blir trött men jag trivs och tycker att det är kul så det är bra. Dottis har börjat på sin förskola igen och hon är också helt slut när vi kommer hem. Hon lägger sig på mattan i köket och tittar på när jag lagar mat. Efter maten är det sängen direkt för henne.


Annars har det inte hänt så mycket. Var ute förra lördagen med bror och hans tjej och tittade på Midnattsloppet. Skulle ha mött upp en date under kvällen men det blev tyvärr inget (samma date som jag skulle mött på festivalen) . Någonting kom i vägen under kvällen så det var synd. Vi får se om det blir ett till försök eller inte...Det är ju väldigt nervöst (tycker jag) att ladda upp inför en date och så blir det inget. Jag är en blyg viol när det gäller det så det blir till att boosta självförtroendet ordentligt för att våga. Så kanske det är för de flesta egentligen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missmolli - 27 augusti 2023 20:59

Nu börjar allvaret! Efter en härlig men stundtals regnig semester är det dags att börja arbeta igen. Nu ska man ingå i ett sammanhang tillsammans med andra en stor del av dagen med allt vad det innebär. Oftast är det fantastiskt roligt, trevligt och ...

Av missmolli - 25 februari 2023 17:23

Ha ha ha har försökt komma i håg lösenordet till bloggen men det har varit omöjligt! Testade igen och PLING så kom jag in😂😂😂😂😂 otroligt!!! En lucka på fem år bara 😂 ...

Av missmolli - 1 maj 2016 08:42


  

Av missmolli - 30 april 2016 11:03

Ett år har gått sen sist. Ett år av berg och dalar. Vardagen fungerar bra och rullar på. Planerar lite förändringar till hösten. Kommer troligen att börja plugga och ge mig själv i 40- års present en chans att lära mig nya saker. För visst är det så ...

Av missmolli - 3 mars 2015 19:50

Tänk hur dagliga tillvaron kan ändras bara över en natt. Nu är jag i ett förhållande med paus. Konstigt det känns. Det som byggts upp har vi nu rivigt ner. Vem vet hur framtiden kommer att se ut? Inte jag...Skrämmande, ledsamt och spännande, det är m...

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards