Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av missmolli - 6 augusti 2010 13:42

Vaknade i morse och kände mig allmänt krasslig, lite ont i halsen och kanske feber  . Typiskt, typiskt jag som ska på Sonisphere (heldagskonsert/festival) i morgon och titta på Mötley C och Iron Maiden mfl. Jag fick biljetten i födelsedagspresent av familjen. Hoppas jag piggar på mig. Dottis verkade väldigt trött i morse så jag fick väcka henne vid halv tio! Hon har blivit en riktig nattsuddare under semestern från dagis. Verkar ofrånkommligt att hålla på rutinerna under sommaren, men det är väl inget problem egentligen.


Har precis läst igenom mitt alster och ändrat lite i tentan. Jag kan inte riktigt fokusera nu när jag känner mig dålig. Det löser sig alltid, en ny dag i morgon.


Tjing, tjong nu blir det soffan en stund!

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards