Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av missmolli - 12 augusti 2010 20:45

En vattenskadad mobiltelefon, ett "stulet" paraply och en missad date...

Av missmolli - 12 augusti 2010 20:33

Ja men det var väl en fin födelsedagspresent det! Det regnade typ hela tiden, från dag till kväll. Kom dit vid 15-tiden och hade sån tur att jag stötte på en bekant i matkön. Det gick nämligen inte att ringa eller messa på området, nätet var nog överbelastat med 47000 mobiltelefoner. På vägen in hade jag blivit avplockats mitt paraply. Kändes lite orättvist eftersom det regnade redan då men det var en säkerhetsrisk. Som tur var hade jag både hängslen och livrem (gummistövlar och regnrock) på mig så ingen riktig fara med mig. Träffade som sagt på ett gäng med kompisar som jag hängde med tills det var dags att gå hem vid 23-tiden. Vi kolla banden, babbla och drack öl. Ett tag regnade det så mycket som om det var någon som satt på duschen på högsta volym, helt sjukt! Trots allt så var det kul! Trevliga människor och god stämmning. Såg Mötley C och de var grymma! De andra banden såg jag lite halvt sådär. Det var väldigt skönt att komma hem och ta av sig alla! blöta kläder. Det blev en varm dusch och insomning på soffan :)

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards