Alla inlägg den 28 februari 2010

Av missmolli - 28 februari 2010 21:06

Jag är så arg! Exet (alltså min dotters pappa) skulle ha träffat vår dotter i helgen och hon skulle sova över hos honom. I lördags morse får jag ett sms där han skriver att han ska jobba och att vi får höras senare. Han hör inte av sig...Inte idag heller...Det är två veckor sen sist de träffades. En timme på en månad. Jag känner en sån frustration så jag vet inte vad jag ska göra. Jag har så svårt att acceptera och förstå att han prioriterar bort tiden med vår dotter bara sådär.

Så jag tränar på att praktisera självkontroll och inte låta frustrationen ta över mig totalt. Det är trots allt en skön söndag  .

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards