Alla inlägg den 14 februari 2010

Av missmolli - 14 februari 2010 19:11

Hur firas alla hjärtans dag som singel? Imorse när jag vaknade undrade jag om det skulle bli ångestens dag. Automatiskt började jag fundera över hur tidigare hjärtans-dagar firats och tankarna halkade iväg ett par år till ett lyxigt hotellrum med gigantiskt bubbelbadkar, rosor, choklad, bubbel och en sju-rätters middag. Det var så romantiskt och helt underbart! En supersize himmelsäng med fluffiga täcken och kuddar la la la la la.....I sängen låg min drömman (tyckte jag då alltså) Ja ja, tillbaka till verkligheten. Dagens alla-hjärtans firades tillsammans med min dottis, mormor och morfar. Inge fel på det sällskapet men den riktiga glamouren infann sig inte trots att vi åt en smarrig middag med mums-mums till dessert   Next year...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards