Alla inlägg den 15 juni 2010

Av missmolli - 15 juni 2010 20:18

Vet inte vad som hände riktigt i morse men det tog mig ca en och en halv timme att komma till jobbet! En kombination av förseningar och att jag tog fel tåg!? Träffade en gammal gymnasiekompis på perrongen i allafall så det var kul. När jag väl kom fram till jobbet blev det en supersmarrig frukost. Resten av jobbdagen gick superfort och helt plötsligt satt jag på pendeln hem igen. Hämtade dottis på dagis och gick hem till Mormor och Morfar och åt middag, orka inte gå hem och laga själv nämligen.


Läser för tillfället Mia Skäringers bok, som jag har asgarvat åt sen igår när jag började läsa. Rolig, rolig galghumor, älskart helt enkelt. Var förbi bibblan och lånade upp mig på en trave böcker (obs ingen fakta/kurslitt endast braiga romaner) till semestern. Idag var sista dagen på extrajobbet som jag vet än så länge. Tänkte att det borde bli beachväder 2010 i morgon för mina ben ser ut som mellanmjölk (grönvita) och behöver sol.

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards