Alla inlägg den 16 maj 2010

Av missmolli - 16 maj 2010 12:42

Vilket väder!!! det var igår. Varmt, skönt och massor med sol. Efter att dottis tagit en tupplur på 3,5 timmar! gick vi till parken och åkte rutchkana och titta på djur. Fullt med folk och en god grilldoft spred sig över hela parken. Vi (mormor, morfar och moster) fick mersmak och köpte varsin sallad och gick ner till hamnen och la oss på en filt och lapa sol, helt underbart! Dottis stormtrivdes och sprang runt på gräset samtidigt som hon knaprade på köttbullar och såg allmänt nöjd ut. Det är sådana där dagar man längtar efter när vädret är kasst och det är vinter.

  


På kvällen följde dottis med hem till Mormor och Morfar och så åkte jag in till Gamla stan och mötte upp några kompisar på Flyt. Jag kan säga att det var mycket folk på den båten och väldigt trevligt. Vi tog en öl och promenerade sen vidare till Medis och träffa några kompisar till mina kompisar. Vi promenerade sen tillbaka igen! till Gamla stan igen och gick på Debaser Slussen och kolla på lite band. Har ingen aning om vad de hette men det var bra! Hela kvällen var som en blick tillbaka down memory lane ha ha ha. Vi träffade på ett flertal personer som vi gått i samma skola som varav hälften kände vi inte igen, 20 år kan göra sitt till   


Nu håller jag på och fixar och donar inför morgondagens vardagsbestyr. Jag ska iväg på exkursion med skolan så det ska göras matsäck och läggas fram dottis och mina kläder så vi kommer iväg i tid imorgon. Hoppas att det inte regnar imorgon, har ingen direkt lust att svida på mig pappas gamla regnset från televerket i orange.

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards