Alla inlägg under mars 2010

Av missmolli - 7 mars 2010 19:56

Jag klarade mig inte från att bli smittad av dottis kräksjuka. Den här helgen har på inget vis varit trevlig. Som tur är börjar saker och ting lugna ner sig nu. Har precis varit ute och fått en underbar nypa kall luft efter två dygn inne i lägenheten. Dottis sover sött i sin säng och jag har laddat upp med några hyrfilmer bestående av romantiskt dravel   Precis perfekt på en söndagkväll om man inte orkar se Wallander en gång till.

Av missmolli - 5 mars 2010 13:16

Vaknade klockan 04.40 av ett rosslande och hostande i spjälsängen bredvid mig. Tänkte plocka upp dottis i min säng så vi kunde sova vidare till klockan ringde upp oss. Hela sängen var nedspydd och mitt i allt satt en liten vissen krake och såg allmänt chockad och trött ut. Gick upp och bytte kläder på sjuklingen och bädda med nya lakan och så började det om igen...gånger tre. Besök i tvättstugan klockan 06 då alla lakan och pyjamaser tog slut i all hast. Nu verkar det lugnat ner sig och hon sover sött. Vi får väl se om jag klarar mig den här gången...

  

Av missmolli - 1 mars 2010 19:22

Genomgick en skokris i helgen då alla mina skor helt plötsligt gick sönder. Kan ha berott på de otoligt trista vädret. Var ute i lördags och åt middag på en indisk restaurang med skorna fullproppade med hushållspapper. Visade sig att mina supersnygga mockastövlar inte klarade slasket och började ta in vatten  . På söndagen ägnade jag mig åt seriös shopping vilket resulterade i tre par nya skor; vinterkänger, gummistövlar samt festskor. Älskart helt enkelt!

Presentation


Nykär - sambo - gravid - dotter - dumpad - singelmamma - framtidsvisoner.

Följ vår lilla familj i cirkusen som kallas livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards